Hvordan kan vi hjælpe dig?
Bestilling og betaling
HVORDAN LÆGGER JEG EN ONLINE-ORDRE?
Du kan afgive en ordre, hvis du er en voksen person på 18 år eller derover. Bestillingsprocessen består af følgende trin:
Når du har afgivet din ordre, sender vi dig en e-mail, der bekræfter modtagelse af din ordre. På dette tidspunkt reserverer vi det pågældende beløb på dit kreditkort, og vi debiterer dit kort, når vi sender varerne.
Hvis du betaler med kreditkort, vil du modtage en e-mail med din betalingsstatus.
Så snart varerne er afsendt, vil du modtage en meddelelse ("e-mailen med forsendelsesadvis"). Alle ordrer afhænger af varernes tilgængelighed på forsendelsestidspunktet.
Vi forbeholder os retten til at annullere din ordre uanset grund.
- Du føjer de produkter, du vil købe, til din kurv.
- Du vælger leveringsmåde.
- Du indtaster leveringsadressen.
- Du indtaster din faktureringsadresse og dine betalingsoplysninger.
- Du vil blive bedt om at acceptere betingelserne.
- Før du afgiver din ordre, får du mulighed for at gennemgå, hvad du har valgt, og kontrollere den samlede pris for din ordre, herunder forsendelsesomkostninger.
Når du har afgivet din ordre, sender vi dig en e-mail, der bekræfter modtagelse af din ordre. På dette tidspunkt reserverer vi det pågældende beløb på dit kreditkort, og vi debiterer dit kort, når vi sender varerne.
Hvis du betaler med kreditkort, vil du modtage en e-mail med din betalingsstatus.
Så snart varerne er afsendt, vil du modtage en meddelelse ("e-mailen med forsendelsesadvis"). Alle ordrer afhænger af varernes tilgængelighed på forsendelsestidspunktet.
Vi forbeholder os retten til at annullere din ordre uanset grund.
HVILKE BETALINGSMETODER ACCEPTERES?
Vi accepterer følgende betalingsmetoder:
Du kan også betale med PayPal Express. Det er en hurtig og sikker metode til betaling uden registrering, når du køber vores produkter online. PayPal har alle dine oplysninger liggende, så det eneste, der kræves for at afslutte dit onlinekøb på sikker vis, er en e-mailadresse og en adgangskode. Betaling med PayPal Express kan ikke kombineres med afhentning i butik og afhentning fra UPS Access Point.
- MasterCard
- Visa
- American Express
- PayPal
Du kan også betale med PayPal Express. Det er en hurtig og sikker metode til betaling uden registrering, når du køber vores produkter online. PayPal har alle dine oplysninger liggende, så det eneste, der kræves for at afslutte dit onlinekøb på sikker vis, er en e-mailadresse og en adgangskode. Betaling med PayPal Express kan ikke kombineres med afhentning i butik og afhentning fra UPS Access Point.
KAN JEG ANNULLERE MIN ORDRE?
For at opfylde vores forpligtelse over for dig om at sende din ordre så hurtigt som muligt, kan vi ikke annullere eller ændre en ordre, når den er afgivet. Hvis du beslutter, at du ikke længere ønsker din ordre, bedes du kontakte kundeservice for at annullere den. Når anmodningen er sendt, er der ingen garanti for, at vi kan forhindre, at din ordre sendes. Hvis vi kan stoppe forsendelsen, vil du kunne se, at den er blevet annulleret, under Ordreoversigten på din konto.
Hvis vi ikke er i stand til at stoppe leveringen, bedes du nægte at tage imod pakken ved levering. Vi refunderer købsprisen, når varen er returneret til vores opfyldelsescenter.
Se vores retur- og byttepolitik for at få flere oplysninger.
Hvis vi ikke er i stand til at stoppe leveringen, bedes du nægte at tage imod pakken ved levering. Vi refunderer købsprisen, når varen er returneret til vores opfyldelsescenter.
Se vores retur- og byttepolitik for at få flere oplysninger.
HVORDAN BRUGER JEG MIN KUPON?
Med en kuponkode får du en forud angivet rabat, når du køber produkter på vores website.
Sådan indløser du din kupon:
Vigtig information om rabatkuponer:
Sådan indløser du din kupon:
- Vælg et produkt på vores website. Bemærk, at ikke alle produkter giver ret til rabat.
- Åbn indkøbskurven ved at klikke på KURV øverst til højre på skærmen.
- Under felterne med forsendelsesmetoder vises teksten "Angiv kampagnekode". Klik på den.
- Der vises en lille boks, hvor du kan angive koden. Klik på "Anvend", når du har angivet koden. Rabatten er nu blevet anvendt.
Vigtig information om rabatkuponer:
- De er kun gyldige i en begrænset periode. Order skal afgives inden kl. 23.59 på udløbsdatoen.
- De kan ikke anvendes, efter at du har afgivet en ordre.
- I de fleste tilfælde kan de ikke kombineres med andre kampagner, tilbud eller rabatter.
- Det er ikke muligt at ombytte til kontanter.
HVORFOR UDLØSER MIN KUPON IKKE DEN KORREKTE RABAT PÅ MIN ORDRE?
Rabatkuponer giver normalt et fast nedslag i prisen (dvs. rabat i procent eller som fast beløb). Kontrollér, at din kode ikke er udløbet, og at du har indtastet den korrekt.
Hvis du er sikker på, at din kupon er gyldig i forbindelse med din ordre, og rabatten stadig er forkert, bedes du kontakte os og tydeligt oplyse den kuponkode, du bruger.
Hvis du er sikker på, at din kupon er gyldig i forbindelse med din ordre, og rabatten stadig er forkert, bedes du kontakte os og tydeligt oplyse den kuponkode, du bruger.
HVAD SKAL JEG GØRE, HVIS MIN RABATKUPON IKKE FUNGERER?
Nogle rabatkuponer kan kun bruges til et bestemt udvalg af vores produkter.
Du kan ikke bruge kuponen, hvis du får en meddelelse om, at rabatkuponen er udløbet eller ikke kan genkendes.
Gør følgende, hvis koden ikke kan genkendes:
Sørg for, at du bruger kuponen korrekt ved at kontrollere, at kuponen gælder for alle varerne i kurven – det er ikke alle varer, der giver ret til rabat. Kontrollér, at du bruger en onlinekupon. Hvis du prøver at bruge en detailkupon (til brug i butikker), kan det ikke lade sig gøre. Den kan ikke bruges til onlineordrer.
Kontrollér, at du har angivet kuponkoden præcis, som den står, hvis ovennævnte punkter ikke er skyld i problemet. Det er let at komme til at lave fejl, hvis du angiver koden manuelt. Vi anbefaler derfor, at du kopierer og indsætter koden, hvis det er muligt.
Almindelige fejl er:
Hvis du er sikker på, at din rabatkupon er gyldig i forbindelse med din ordre, men stadig ikke fungerer, bedes du kontakte os og tydeligt oplyse den kode, du bruger.
Du kan ikke bruge kuponen, hvis du får en meddelelse om, at rabatkuponen er udløbet eller ikke kan genkendes.
Gør følgende, hvis koden ikke kan genkendes:
Sørg for, at du bruger kuponen korrekt ved at kontrollere, at kuponen gælder for alle varerne i kurven – det er ikke alle varer, der giver ret til rabat. Kontrollér, at du bruger en onlinekupon. Hvis du prøver at bruge en detailkupon (til brug i butikker), kan det ikke lade sig gøre. Den kan ikke bruges til onlineordrer.
Kontrollér, at du har angivet kuponkoden præcis, som den står, hvis ovennævnte punkter ikke er skyld i problemet. Det er let at komme til at lave fejl, hvis du angiver koden manuelt. Vi anbefaler derfor, at du kopierer og indsætter koden, hvis det er muligt.
Almindelige fejl er:
- Du laver fejl mht. mellemrum, forkerte tegn og/eller stavefejl.
- Du laver fejl mht. store eller små bogstaver. Der skelnes mellem store og små bogstaver i kodefeltet. Kontrollér, at du ikke er kommet til at trykke på knappen "Caps Lock", og brug kun store og små bogstaver, hvor de står i koden.
- Du blander tallene 0/1 og bogstaverne O/I sammen.
Hvis du er sikker på, at din rabatkupon er gyldig i forbindelse med din ordre, men stadig ikke fungerer, bedes du kontakte os og tydeligt oplyse den kode, du bruger.
Kan du ikke finde svar på dit spørgsmål?
kontakte os