Forsendelse og returnering

HVAD ER LEVERINGSMULIGHEDERNE?

Vi tilbyder heldigvis flere leveringsmuligheder! Klik her for at finde den, der passer dig bedst.

HVORDAN RETURNERER JEG MINE PRODUKTER?

Hvis du har besluttet, at du ikke vil beholde produktet eller produkterne, kan du returnere varerne, du har købt online, i ubrugt stand senest 14 dage efter modtagelsen. Vi tilbyder FULD refusion.

Du kan returnere varerne på to måder:

Afhentning med kurer:
  1. Udfyld returformularen. Vores speditør (Europakket) sender en e-mail med en returmærkat og et sporingsnummer sammen med returneringsinstruktionerne. Bemærk: Husk at have ordrenummeret ved hånden, når du udfylder returformularen.
  2. Pak varen i den originale emballage for at undgå transportskader. Vi accepterer kun returnering af ubrugte varer sendt sammen med deres originale mærkater, brugsanvisninger, garantibeviser og andre mærkater samt anden original emballage.
  3. Udskriv returmærkaten, og sæt den fast på returpakken. Returmærkaten indeholder alle de nødvendige oplysninger: dit navn, din adresse og returadressen, dit telefonnummer, varenummeret og/eller beskrivelse af den vare, der returneres, samt returnummeret.
  4. Kontakt UPS' kundeservice for at aftale dato og tidspunkt for afhentning. Du vil blive bedt om sporingsnummeret, som er angivet på den mærkat, Europakket har sendt.

Du bedes aftale afhentning med vores ekspreskurer hurtigst muligt og altid senest 14 kalenderdage efter den dato, hvor du oplyste os om din returanmodning.

UPS Access Point™
  1. Udfyld returformularen. Vores speditør (Europakket) sender en e-mail med en returmærkat og et sporingsnummer sammen med returneringsinstruktionerne. Bemærk: Husk at have ordrenummeret ved hånden, når du udfylder returformularen.
  2. Pak varen i den originale emballage for at undgå transportskader. Vi accepterer kun returnering af ubrugte varer sendt sammen med deres originale mærkater, brugsanvisninger, garantibeviser og andre mærkater samt anden original emballage.
  3. Udskriv returmærkaten, og sæt den fast på returpakken. Returmærkaten indeholder alle de nødvendige oplysninger: dit navn, din adresse og returadressen, dit telefonnummer, varenummeret og/eller beskrivelse af den vare, der returneres, samt returnummeret.
  4. Aflever pakken på et lokalt UPS Access Point™ hurtigst muligt og altid senest 14 kalenderdage efter den dato, hvor du oplyste os om din returanmodning.

Returpolitik
Du kan se alle regler og restriktioner vedrørende returnering af varer, der er købt online, i vores returpolitik.

HVOR MEGET KOSTER DET AT RETURNERE ET PRODUKT?

Der har vi gode nyheder! Det er gratis at returnere produkter, så længe du følger instruktionerne om, hvordan du returnerer et produkt.

HVOR MANGE DAGE HAR JEG TIL AT RETURNERE VARERNE?

Du kan returnere varer, du har købt online, gratis senest 14 dage efter modtagelsen.

Kan jeg returnere varer, der er købt med click & collect, I alle butikker?

Click & Collect-reserveringer foretages online, hvorefter varerne afhentes og betales i butikken. Hvis du ønsker at returnere varer købt med Click & Collect, skal du kontakte butikken, hvor du afhentede og betalte for varen.

KAN JEG RETURNERE PERSONALISEREDE VARER?

Personaliserede varer kan desværre ikke returneres.

KAN JEG BYTTE EN VARE?

Nej. Du kan desværre ikke bytte produkter, der er købt online, men du kan altid afgive en ny ordre for at vælge den rette vare. Det er nemt at returnere den uønskede vare som beskrevet ovenfor. Lige så snart speditøren har bekræftet, at din vare er blevet afhentet med henblik på at blive returneret, sørger vi for at refundere det fulde beløb. I henhold til gældende lovgivning skal du returnere en vare senest 14 dage efter modtagelsen.

En af mine varer er beskadiget. Hvad skal jeg gøre?

Du bedes kontrollere varerne, så snart du har modtaget dem. Kontakt kundeservice, hvis der er forskel på det bestilte og de modtagne varer, eller hvis varerne er beskadigede.

HVORDAN FÅR JEG MIN REFUSION?

Hvis du beslutter at returnere den bestilte vare, tilbyder vi FULD refusion. Det omfatter al betaling, vi har modtaget fra dig, inklusive leveringsomkostningerne (hvis det er relevant).

Vi refunderer beløbet senest 14 dage fra den dato, vores speditør underretter os om, at man har afhentet de varer, du returnerer. Denne bekræftelse udløser refusionen fra vores side.

Vi refunderer beløbet med samme betalingsmetode, som du brugte, da du betalte, medmindre du udtrykkeligt har accepteret en anden metode. Uanset hvad, vil du ikke blive pålagt ekstra gebyrer som følge af refusionen.

Hvis du har betalt med kreditkort eller via PayPal, kan der gå op til 30 dage, før beløbet går ind på din konto, og det afhænger af din bank.
Kan du ikke finde svar på dit spørgsmål?
kontakte os